easyitem

EasyItem

easyItem to aplikacja do zarządzania informacjami o produktach.

Mówiąc najprościej, jest to rozwiązanie, dzięki któremu sprzedawcy w bardzo prosty, a zarazem skuteczny sposób mogą zapanować nad danymi wszystkich produktów w asortymencie. Różnego rodzaju informacje, takie jak nazwa produktu, zdjęcia, pliki video i inne media, cena, opcje dostawy, stany magazynowe, opis, a także specyfikacja techniczna czy dane na temat koloru lub wymiarów, gromadzone są w jednym miejscu. Co więcej, dzięki Easitem można automatycznie eksportować je w czasie rzeczywistym do różnych kanałów sprzedażowych (np. na stronę sklepu internetowego, na platformy zewnętrzne, takie jak Allegro, eBay czy Shoppe. Nie trzeba więc za każdym razem ręcznie, dla każdego kanału z osobna wprowadzać koniecznych modyfikacji. To duża oszczędność czasu, ale nie tylko – o ile przy małym asortymencie i niewielu kanałach sprzedażowych, wprowadzanie tego rodzaju informacji nie musi być bardzo pracochłonne i uciążliwe, tak w przypadku sklepów oferujących tysiące produktów, staje się to poważnym problemem. Często prowadzi to do błędów, które mogą dezorientować kupujących. Wykorzystując w swoim sklepie internetowym aplikację easyItem, jako sprzedawca masz pewność, że we wszystkich kanałach sprzedażowych, z których korzystasz, informacje o produktach są spójne. Niezależnie od tego, gdzie klient zetknie się z Twoim produktem, napotka te same informacje.

Po czym poznać, że firma znajduje się na tym etapie?

Jest wiele elementów, których pojawienie się jest sygnałem, że firma powinna rozważyć wdrożenie aplikacji easyItem.

#

Do najczęstszych możemy zaliczyć m.in.:

  • informacje o produktach są rozproszone w wielu miejscach,
  • oferta firmy składa się z wielu produktów albo wariantów produktów,
  • sprzedaż jest prowadzona wielokanałowo,
  • informacje przekazywane partnerom i/lub klientom są niskiej jakości,
  • nowe produkty nie wchodzą natychmiast do oferty,
  • firma działa (lub planuje zacząć) na wielu rynkach,
  • nikt nie ma pełnej kontroli nad przepływem informacji w firmie,
  • produktywność pracowników jest zbyt niska,
  • informacje produktowe firmy bywają niespójne i/lub nieaktualne,
  • cykl życia produktów jest trudny do zdefiniowania i udokumentowania.